Una suelta de mariposas para poner fin a ‘Magos polo Camiño’

Fuente: www.elcorreogallego.es

Una "llamada" del Apóstol "animando a facer o camiño máxico" fue el punto de partida de la exitosa iniciativa Magos polo Camiño, que ayer finalizó con una hermosa representación en el Obradoiro, donde los ilusionistas soltaron unas mariposas "cos brazos ó aire e amosando as máns", tal y como señaló el coordinador del proyecto, Martín Camiña, de la Asociación de Profesionais de Galicia (MPG) de este sector.

Con esta actuación los ilusionistas peregrinos pusieron fin a ocho días de caminata y magia por el Camino Francés, partiendo de O Cebreiro, en una actividad "lúdica e reivindicativa", ya que el objetivo de las actuaciones era "tratar a un tempo de divertir e de chamar a atención sobre a falta de axudas e actuacións para este sector das artes escénicas galegas, nun ano tan significativo e relevante como é o Xacobeo 2010".

Finalmente y con una próxima reunión convocada para esta misma semana, los magos quisieron "agradecerlle ó Apóstolo a súa intercesión para que a maxia siga formando parte da sociedade galega".

Camiña aseguró llevarse un "maravilloso recordo desta experiencia que foi moi gratificante", ya que, dice, "fumos recibidos cos brazos abertos e recoñecidos de pobo en pobo coma repartidores de ilusións".

Como broche de oro de la iniciativa, en la que participaron entre 20 y 30 magos "dependendo do día", los ilusionistas soltaron una docena de mariposas "que nos mesmos fixemos agromar nestes días de Camiño", como un acto simbólico para mostrar "a metamorfose das persoas tras facer a peregrinación".

Explore posts in the same categories: Noticias

A %d blogueros les gusta esto: